Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

300ZX Owners Club

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.
  • Replies 44
  • Views 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

  • Author
Ja sam u Londonu ovo je generalno Engleska stranica ali ima clanova sa sve strane svijeta. Dijelove uopste nije tesko naci ali vecinom svi kupuju sa interneta jeli izadje puno jeftinije.

 

Blago tebi, nadam se da ti je tu super. Drago mi je sto imas strpljenja i sto mi zelis pomoc, jer danas je tesko nac nekog da ti pomogne ako mu odma nisi ponudio neki profit, a inace nikad nista ne trazim djaba a pomoc jako cjenim. Javio mi se netko sa oznakom (SMW1) al nema ga na forumu. ovo ti je moj broj mob. 0038763460739 pa mi se mozes nekad i porukom javit. Ja imim zelju kupit neki kit oko 600 ks pa sam gledao na http://www.z1motorsports.com/advanced_search_result.php?keyworls=tzz i malo je skupo, pa sam gledo i u "AMZ" tamo je malo jeftinije al sve to ublizu sa cjenom.

Well if people want to follow this you can always put it into here

 

http://intertran.tranexp.com/Translate/result.shtml

 

Still takes some understanding however.

 

dobrodošli na oraščić kuća usput.

 

Darrell

Nijedna od tih stranica ne radi jaran ali kad dodje do tih stvari ja nebi znao koje je bolje, samo znam koliko vidim dosta raje odavde uzma dijelove sa Z1 motorsport. U mene je auto malo poboljsan u brzini ali to su one jednostavne svari sto sam sam ugradio ali kad bi vise snage trebao dao bi to profesionalnim rukama ali sada trenutno ja vozam svoj do posla i prodavnice.

Zapisao sam tvoj broj kad nabavim novu liniju cucemo se a ako nejavim na ovom threadu posalji mi e-mail na: z32 king @ hotmail tacka com bez mjesta (space). ;)

  • Author
Nijedna od tih stranica ne radi jaran ali kad dodje do tih stvari ja nebi znao koje je bolje, samo znam koliko vidim dosta raje odavde uzma dijelove sa Z1 motorsport. U mene je auto malo poboljsan u brzini ali to su one jednostavne svari sto sam sam ugradio ali kad bi vise snage trebao dao bi to profesionalnim rukama ali sada trenutno ja vozam svoj do posla i prodavnice.

Zapisao sam tvoj broj kad nabavim novu liniju cucemo se a ako nejavim na ovom threadu posalji mi e-mail na: z32 king @ hotmail tacka com bez mjesta (space). ;)

 

Mislim da netreba neka profesionalna osoba za to, ti bi sigurno i sam znao ugradit djelove za pojacat snagu motora samo je naj teze skinut turbine a nije ni lako promjenut dizne goriva al da se ne vadi motor. Sve sam ja to radio. Jednostavno sa moze pojacat motor do 400 ks, na crijeva od oduska turbina ugradia regulator pritiska i nastelujes ga da otvara klapnu na turbini tek na 1,1 bar i kad otvoris poklopac motora na desnoj bregastoj ima jedna elektronika koju drze 3 sarafa i popustis ih i okrenes taj dio u lijevu stranu do kraja i jos na povratnom crijevu od goriva ugradis elektricni ventil koji moze blokirat povrat goriva i to je to, ims oko 400 ks i sve kosta oko 150km ili oko 50 funta. Jel mi mozes pogledat kolko se kod vas krecu cjene za:

-tirbine GT600R

-2,5" z1 5 bolt split down pipes

-555cc injectors

-greddi profec b bost controlles

-EPROM upgrade (cip only)

Mislim da netreba neka profesionalna osoba za to, ti bi sigurno i sam znao ugradit djelove za pojacat snagu motora samo je naj teze skinut turbine a nije ni lako promjenut dizne goriva al da se ne vadi motor. Sve sam ja to radio. Jednostavno sa moze pojacat motor do 400 ks, na crijeva od oduska turbina ugradia regulator pritiska i nastelujes ga da otvara klapnu na turbini tek na 1,1 bar i kad otvoris poklopac motora na desnoj bregastoj ima jedna elektronika koju drze 3 sarafa i popustis ih i okrenes taj dio u lijevu stranu do kraja i jos na povratnom crijevu od goriva ugradis elektricni ventil koji moze blokirat povrat goriva i to je to, ims oko 400 ks i sve kosta oko 150km ili oko 50 funta. Jel mi mozes pogledat kolko se kod vas krecu cjene za:

-tirbine GT600R

-2,5" z1 5 bolt split down pipes

-555cc injectors

-greddi profec b bost controlles

-EPROM upgrade (cip only)

 

Turbine i z1 auspuh se uzma iz Amerike koliko znam cijene su relativno prilicne svugdje, Nismo 555 injectors kostaju 550 funti, greddy kontroler je 300 funti, cipovi svi zavise ko ih pravi pa krecu od 50 do 100 funti. Ja sam uzeo ecu sa ugradjenim cipom ovdje na forumu od nekog ko ih pravi a svoj stari poslao mu nazad tako da me izaslo 75 funti. Na mom auto ja imam HKS V boost kontroler, cip, sport auspuh, sport kvacilo i flywheel, ogromni intercooler (jos nisam ugradio) i to je to, stavio sam kontroler na 14 psi koliko kazu de je to naj sigurnije i fino vuce. Jutros sam se trkao sa Lamburghini Gallardo ih stigao sam ga u trecoj brzini a tip sto ga vozi nije mogao vjerovati ko i ja, to me obradovalo . Sad neznam sta bih slijedece trebao staviti da ga poboljsam na orginal turbinima sa orginal klipovima itd. Ah ono sto si rekao sa tri serafa je CAS i to ovjde nepreporucuju da se dira ako neznas sta radis (ko i ja) mozes motor jednostavno razjebati.

  • Author

:confused:

Turbine i z1 auspuh se uzma iz Amerike koliko znam cijene su relativno prilicne svugdje, Nismo 555 injectors kostaju 550 funti, greddy kontroler je 300 funti, cipovi svi zavise ko ih pravi pa krecu od 50 do 100 funti. Ja sam uzeo ecu sa ugradjenim cipom ovdje na forumu od nekog ko ih pravi a svoj stari poslao mu nazad tako da me izaslo 75 funti. Na mom auto ja imam HKS V boost kontroler, cip, sport auspuh, sport kvacilo i flywheel, ogromni intercooler (jos nisam ugradio) i to je to, stavio sam kontroler na 14 psi koliko kazu de je to naj sigurnije i fino vuce. Jutros sam se trkao sa Lamburghini Gallardo ih stigao sam ga u trecoj brzini a tip sto ga vozi nije mogao vjerovati ko i ja, to me obradovalo . Sad neznam sta bih slijedece trebao staviti da ga poboljsam na orginal turbinima sa orginal klipovima itd. Ah ono sto si rekao sa tri serafa je CAS i to ovjde nepreporucuju da se dira ako neznas sta radis (ko i ja) mozes motor jednostavno razjebati.

 

 

Taj CAS kad zakrenes to se kaze kod nas da ti je motor u "fazi" a to ti znaci da dizne goriva malo duze rade i tako klip ima vise goriva a i odma dobije snagu. ono sto sam ti napiso jest opasno al ja sam to koristio samo na utrkama. Ja ovde kod nas mogu napravit intercooler za 600km to je blizu 200 funti, napravio sam keramicko kvacilo za 300 km u Sloveniji, upoznao sam dva tipa na utrkama i to mi poslali. Neznam da li vjerujes da kod nas prave sportske protocne auspuhe i mozes birat jacinu i dubinu zvuka jedan kosta 200 km ili oko 70 funti i daju garanciju 2 godine a ni ona cjev sirine 7 cm nije skupa. Ma neznam samo kako doc do tih turbina i injectors :confused: kad bi se na to odlucio a imam zelju da to ugradim.

  • Author
Mislim da je to Finska.

 

Moze bit al do sad su po meni nejjeftiniji. E da bar kod nas ima takva slicna prodavnica ili da se moze narucit to bi bilo extra. Vidim i ti si kasno na forumu, ja prije sat vremena zavrsio poso.

Ja ponekad prije spavanja lutam, sad sam bio ne z1motorsport i gleado kocnice zato sto su ove bas bezveze.

Kako inace nabavljas djelove i gdje si kupio auto ili si ga sam dovezo iz inostranstva?

  • Author
Kako inace nabavljas djelove i gdje si kupio auto ili si ga sam dovezo iz inostranstva?

 

Ja u Sarajevu preko firme nissan mogu dosta tog narucit i cekam 10 dana al oni ne narucuju djelove za pojacavanje snage motora. Kupio sam ga u Hrvatskoj-Makarska, tri mjeseca sam gnjavio covjeka da mi ga proda, a proslo ljeto sam kupio jos jednog skroz jeftino bio je americki automatik sa dva sjedista, udaren je sa strane i dobijem ga za samo 500 eura. dao bi citavo to auto da mi je samo doc do turbina, injektora...

  • Author
Ja ponekad prije spavanja lutam, sad sam bio ne z1motorsport i gleado kocnice zato sto su ove bas bezveze.

 

ja sam sa ovog automatika prebacio kocnice i kocioni cilindar i ABS sistem i dobro koci, ima veca i jaca kljesta. Prebacio sam i one amortizere sto se mogu podesavat.

my head hurts!

 

well if you can read any english marin, welcome to the site

 

Nick

  • Author
my head hurts!

 

well if you can read any english marin, welcome to the site

 

Nick

 

I do not know english, something.... :cry:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Important Information

Terms of Use

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.