Jump to content

Love island


Guest T-Pot

Recommended Posts

Guest T-Pot

cant stand the drap, but 2 nights ago, my mrs said come here, your gonna love this...

 

steveo from jackass was sent in, been hooked since then, and now the twat has walked out....

 

ahh well, back the the pc while she watches it then

Link to comment
Share on other sites

Sigh :rolleyes:

 

More crap on TV, just like Big Brother, I'm a celebrity etc etc.

 

No wonder I don't watch the thing anymore. Plus the greedy b@stards at the BBC want over £130 for a licence this year. Bunch of :xxx:

 

Richard :mad:

I have something to say............ It's better to burn out than to fade away..... :tt2:

Link to comment
Share on other sites

Sigh :rolleyes:

 

More crap on TV, just like Big Brother, I'm a celebrity etc etc.

 

No wonder I don't watch the thing anymore. Plus the greedy b@stards at the BBC want over £130 for a licence this year. Bunch of :xxx:

 

Richard :mad:

None of the ones you mentioned are in any way connected with the BBC?

 

Only fools on horses only just escapes my wrath as it was for charity :x:

Link to comment
Share on other sites

As a small child without the power of thought you are put in front of a television and blankly stare open mouthed at the Tweenies, If you havent developed much you later do it to cheap television for the masses like big brother. Then finaly you do it to a tropical fish tank in an old folks home with a pipe shoved up your knob... What a life :rofl: :rofl:

Link to comment
Share on other sites

As a small child without the power of thought you are put in front of a television and blankly stare open mouthed at the Tweenies, If you havent developed much you later do it to cheap television for the masses like big brother. Then finaly you do it to a tropical fish tank in an old folks home with a pipe shoved up your knob... What a life :rofl: :rofl:

 

 

LOL !! :bow: :bow:

 

Spot on !

Love Island, Big Brother, I`m a celebrity, Only fools on horses, Top gear !

 

Ita all a load of shit !!!!!!

 

Especially the last one !! :x:

 

Alan........................

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use